'ZONDER DATASTRATEGIE GA JE HET NIET REDDEN IN 2025'
De continue innovatie van onze digitale wereld, zoals de opkomst van web 3.0, daagt organisaties uit om hun data en touchpoints nóg beter te organiseren. Het in beeld hebben hiervan, en de customer experience daarop aanpassen, is essentieel.
De markt en samenleving eist namelijk verdere data democratisering, data-veiligheid en privacy. Hierdoor zijn owned-data, een goede relatie en engagement met de consument een voorwaarde vandaag de dag en cruciaal voor het succes van morgen. Wat brengt de toekomst op het snijvlak van marketing en data science? Welke gevolgen gaat data decentralisatie hebben op de manier waarop we klantprofielen vormen? Hoe moeten we omgaan met de ‘hyper-engaged customer’? Maar bovenal, welke data heb je echt nodig om ook jouw processen te optimaliseren? Anders ga je het niet redden in 2025. Marketing event 'Beyond Creativity'
Donderdag 14 september 2023 (13.00 – 18.00 uur) |
Jeroen de Graaf
CEO Ematters Benelux
Jeroen de Graaf, inmiddels meer dan 20 jaar actief in de digitale wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor o.a. Tom Tailor, Score, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten en sinds 2018 voor Ematters het Data en marketing automation bureau in Amsterdam. Aan de klantzijde heeft Jeroen de basis gelegd voor business & e-commerce strategie en de bijbehorende customer journey implementatie (intern & extern). Vandaag de dag is hij verantwoordelijk voor de strategische zaken die Ematters intern maar ook bij haar klanten maakt. Hiernaast is Jeroen gediplomeerd expert in non-verbale onbewuste communicatie of ook wel lichaamstaal.
Reserveer je tickets voor marketing event 'Beyond Creativity'
Wil je ook deel uitmaken van het gesprek dat de toekomst van marketing zal vormgeven? Maak je klaar om de technologie-eerste benadering te omarmen en je creatieve potentieel verder te benutten. Kaarten kosten 75 euro pp.
|