'De toekomst van Creatie & Crossmedia optimalisatie begint vandaag'
In een wereld waarin marketeers vechten om de aandacht van de consument, neemt de urgentie voor inzicht in de ROI van marketing investeringen alsmaar toe. Een nieuwe generatie research oplossingen biedt marketeers nieuwe mogelijkheden om de kans op succesvolle campagnes te vergroten.
Tijdens deze sessie geeft MeMo² aan de hand van praktijkcases toelichting op unieke AI-toepassingen en het award-winning, real-time crossmedia meetplatform THX, die adverteerders reeds voorafgaande en tijdens campagnes voorzien van optimalisatie-inzichten. Frank zal hierbij stilstaan bij de belangrijke rol van creatie en lessen delen uit de praktijk die bijdragen aan een succesvolle crossmediastrategie. Marketing event 'Beyond Creativity'
Donderdag 14 september 2023 (13.00 – 18.00 uur) |
Frank van Eijk
MeMo²
Frank van Eijk is een gedragswetenschapper, gespecialiseerd in Merk-, Media- en Communicatieonderzoek. In zijn huidige rol bij crossmediaspecialist MeMo² helpt hij adverteerders hun reclame-effectiviteit te vergroten met de inzet van geavanceerde en innovatieve onderzoeksoplossingen.
Reserveer je tickets voor marketing event 'Beyond Creativity'
Wil je ook deel uitmaken van het gesprek dat de toekomst van marketing zal vormgeven? Maak je klaar om de technologie-eerste benadering te omarmen en je creatieve potentieel verder te benutten. Kaarten kosten 75 euro pp.
|