'Diversiteit & inclusie in marketing door de lens van data'
Naarmate de samenleving steeds diverser wordt, op vlak van etniciteit, actieve leeftijd, gender rollen, gezinssamenstelling, etc., ontstaat er een kloof tussen de realiteit en de typische representatie in marketing. Hierdoor worden merken en werkgevers steeds minder relevant voor een steeds groter publiek. Johan zal deze kloof aantonen met data en best practices en laat zien hoe deze te dichten.
Marketing event 'Beyond Creativity'
Donderdag 14 september 2023 (13.00 – 18.00 uur) |
Johan van Mol
No-Kno
Johan van Mol werkt op het raakvlak van strategie, creativiteit, technologie en menselijk gedrag. Onlangs richtte hij de start-up No-Kno op, die ten doel heeft diversiteit in marketing te verbeteren.
Reserveer je tickets voor marketing event 'Beyond Creativity'
Wil je ook deel uitmaken van het gesprek dat de toekomst van marketing zal vormgeven? Maak je klaar om de technologie-eerste benadering te omarmen en je creatieve potentieel verder te benutten. Kaarten kosten 75 euro pp.
|